marți, 13 ianuarie 2015

Cfg Cs 1.6 DeathRun FPS Strafe

Va Salut iubitori ai modului deathrun! Am sa va prezint un cfg special pentu acest mod, un mod preferat si de mine. Acest config contine multe setari facute pentru mouse si pentru fps. Care sunt esentiale pentru a face strafe (si a sari mai tare). Acest cfg a fost testat de mine, si totul este ok. Cu acesta jucam si eu inainte deathrun si facea-m primul hartile mereu. Toti imi cerea-u cfg-ul dar nu il dadea-m nimanui. Acum m-am gandit sa il pun gratuit la descarcare, pentru ca m-am lasat de acest mod.  Eu unul pot sa va zic ca este cel mai bun cfg cu care am jucat deathrun, nu am gasit altul mai bun cu care sa fac strafe mai bine sau sa am fps mai mare. Daca intampinati probleme cu acesta, va rog sa lasati un comentariu si am sa va ajut cu mare drag!

Cfg-ul il puneti in folderul cstrike. Cand intrati in cs 1.6, scrieti in consola exec DeaThRuN.cfg pentru activare. Bafta la facut strafe!


Pentru a descarca configul, faceti click pe link, asteptati 5 secunde si dati SKIP AD in partea dreapta. bafta!
Descarcare: http://adf.ly/1427Cc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu