joi, 1 ianuarie 2015

Cfg Deathrun 300 fps

Cfg-ul se numeste tnt.cfg si este un config pentru modul deathrun al jocului cs 1.6, este in special pentru a avea fps mai mare si a face strafe si a sari mai tare. Este foarte bun, chiar eu l-am incercat si merge ok. De cand am acest cfg sar mult mai tare si fac strafe mai bine pe deathrun si prind 400-500 fps lejer, chiar si mai mare. Deci va recomand daca vreti sa aveti fps mai mare. In vremea cand jucam si eu acest mod eram printre primii, facea-m hartile deathrun_arctic si forest in cateva secunde. Daca sunteti incepatori in acest mod chiar va recomand acest cfg pentru ca este bun pentru experti dar si pentru incepatori. Eu cu acest cfg am inceput si mi-a mers chiar bine.

Dupa ce descarcati cfg-ul intrati in folderul cstrike si il puneti acolo.
Cand intrati in Counter-Strike scrieti in consola exec tnt.cfg

Descarcare:  http://adf.ly/1425P0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu