duminică, 11 ianuarie 2015

Cfg Orgiginal ESL by Na'Vi markeloff

Salut lume. Acum am sa va prezint un config original marca esl facut de maestrul cs-ului Na'Vi markeloff ! Este un cfg cu setari facute de catre el pentru grafica si pentru o mai buna precizie. Cu totii il stim pe markeloff (probabil cel mai bun din ESL la jocul cs 1.6) si cum joaca. Deci este un priceput al acestui joc. Iar acest cfg este cu singuranta unul de calitate la fel ca jocul lui. Am pus un prieten sa incerce acest cfg (pentru ca mie nu imi merge pc-ul momentan), si a zis ca este foarte bun si parca are lag mai mic cu el. Markeloff a facut cateva setari numai bune pentru a mari fps-ul si pentru a juca cat mai lejer. Abia astept sa imi cumpar alt pc si sa incerc si eu acest config by markeloff  :)). Nu pot sa zic ca acest cfg este plin cu aim, dar are setari numai bune pentru un joc placut.

Download cfg:  http://adf.ly/1426iP


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu