duminică, 11 ianuarie 2015

Setari FPS mare cs 1.6 [100 fps constant]

Va salut din nou intr-o noua postare. Pentru ca tot am auzit multi jucatori de cs 1.6, ca au fps mic sau lag. M-am gandit sa va dezvalui niste setari numai bune pentru a avea 100 fps constant si lag mult mai mic. Am sa va las mai jos o lista mare de setari pe care trebuie sa le bagati in consola sau in fisierul config.cfg sau autoexec,cfg din folderul cstrike.


Lista setari:

hisound 0  - (scade calitatea sunetelor si foloseste procesor mai putin, creste fps-ul)
cl_minmodels 1 -  (vezi doar un model pentru fiecare echipa, la tero e leet si la ct gign, acesta creste fps)
m_filter 0 - (este ceva pentru mouse, iar daca este pus pe 1, consuma procesor, pe 0 creste fps)
cl_weather 0 - (opreste ploaia, ninsoarea sau alte chestii care scad fps, pe 0 nu afecteaza fps)
r_decals 2 si mp_decals 2 - (aceste 2 setari nu vor mai afisa spray-urile sau gloantele de pe pereti, creste fps-ul)
cl_shadows 0 - (scoate umbrele de pe harti, creste fps cat de cat)
gl_picmip 1 - (cu aceasta setare se va vedea umpic mai urat, puteti seta 0/1/2/3 in functie de cum doriti,  creste fps-ul bine)
cl_corpsestay 5 - (cate secunde sa stea cadavrul jucatorilor pe jos pana dispare, cu cat dispare mai repede, creste fps.)
hud_draw 0 - (face tot hud-ul sa dispara, creste fps)
fps_max 101 si fps_modem 101 - (cresc fps-ul considerabil)
cl_uprate 2500 si rate 25000 - (si acestea cresc fps-ul)


Si aditional puteti folosi si acest cfg http://adf.ly/1426vO , il recomand pentru STEAM dar si valve. Il puneti in cstrike si scrietei in consola exec forza.cfg.

Sper ca v-am ajutat. Daca v-am ajutat, puteti sa imi multumiti prin distribuirea acestui articol si acestui blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu